Forex Trading Strategier 2016 Horoskop


Forex trading strategi for intraday trading EurUsd basert på ledende pris og tidssignaler. Dette er en spesialisert daglig Forex trading markedet timing rådgivende for intraday trading EurUsd er for erfarne forex handelsfolk basert på min proprietære planeten pris og tid indikatorer. Du mottar daglige planetariske støtte - og motstandsnivåer og planetider for viktige vendepunkter eller reverseringer for EURUSD. Du venter på planetpris og tid for å komme sammen med en 4 eller 5 minutters tidsramme for å kjøpe eller selge. De generelle retningslinjene for denne forex tradingstrategien er: Hvis prisen trender lavere og når et nøkkelplanetisk støttenivå, går du inn i handelen ved hjelp av en inngangsteknikk, og kjøper innen få minutter av mine nøkkeltider som er oppført. Hvis prisen trender høyere, vil du være ute etter å selge. Hvis prisen er i et handelsområde, kan du kjøpe eller selge pause ut av området hvis det skjer i en nøkkelplanetidsperiode. Din risiko per handel er forhåndsdefinert av støtten eller motstandsnivået der markedet vendte på nøkkeltidspunktet. Denne tilnærmingen for valutamarkedet timing og forex trading strategi vil øke sannsynlighetene dine og antall vinnende handler bedre enn å bruke de samme sakte tekniske indikatorene som alle andre næringsdrivende i verden bruker. Sett tid på din side og få en veldig unik handelskant. De viktigste planetariske støtte - og motstandsnivåene blir sendt til deg for EURUSD, inkludert de viktigste reverseringsdagene i uken og viktige reverseringstider og vendepunkter i 8220power-tidene 8:00 8211 12:00, østlig tid da både London og New York børser er åpne. Den månedlige prisen for denne spesialiserte daglige valutamarkedet timing service og forex trading strategi sendes via e-post hver handelsdag er 299mo. Her er en nylig testamente fra en av de profesjonelle handelsfolkene som bruker min daglige valutatjeneste. 8220Jeg har handlet for den beste delen av 12,5 år. Innen den tiden har jeg lest en rekke bok, rapporter og forelesninger, testet kvantum, og manglet fortsatt den lille biten som setter deg i den lille prosentdelen som plasserer deg i forsiden av pakken. Teds metode for pris og tid er en som ikke kan dupliseres og en av sann verdi i dette markedet. Det tillater en trader tillit til sin posisjon når det kombineres med en teknisk analyse og entryexit-metode som jeg ennå ikke har funnet eller opplevd. Min mening er bygget opp i sanntidserfaring som en profesjonell næringsdrivende og egenkapitalkurveanalyse. Det er derfor jeg kan si at å ta en annen vei, inkludere tid som den viktigste utløseren, ga meg kanten til å øke min egenkapitalkurve på en konsistent basis som jeg aldri har sett før.8221 Shane F. Tidligere gulvklerkerrader, Lubbock, TX Ukentlig oversikt: Mandag er en bankferie for forexmarkeder. Den viktigste ukentlige planetariske motstanden er nå 1.1096 denne uken. En pause ut over 1.1096 er nødvendig for et nytt kjøpssignal til høyere nivåer. Viktig ukentlig planetarisk støtte er nå 1.1000 8211 0960. En pause på 1.0960 er et annet salgssignal for et trekk til lavere nivåer. Den 1,0870 ukentlige planetariske støttenivået vil trolig være sterk hvis testet for en annen sving høyere denne uken. En annen bunn ogor vende seg opp er sannsynlig å begynne igjen denne uken. Trenden er nede i den månedlige tidsrammen. Trenden er oppe i den ukentlige tidsrammen. Trenden begynte å falle i den daglige tiden for EurUsd. Denne uken8217s viktigste planetariske motstandsnivåer for EurUsd er: 1.1096, 1.1230, 1.1320 8211 1360, 1.1448. Denne uken8217s nøkkelplanetlige støttenivåer for EurUsd er nå: 1.1000 8211 0960, 1.0870, 1.0820 8211 0780, 1.0730. (Disse støttetallene blir motstand og motstandsnumre blir støtte dersom de er ødelagte.) Nøkkeltidsendringer eller vendepunkter: tirsdag onsdag fredag. Onsdag8217s kommentar og utsikt: EurUsd nådde det sterke 0870 ukentlige nivået på tirsdag8217s nedgang og konsoliderer over dette nøkkelnivået. Dette er nøkkelen til å holde i dag for en tur opp igjen. Nøkkelen planetarisk motstand er nå på 0910 8211 0920. Det er nødvendig å bryte ut over 0920 for å bekrefte at en lav kan ha fullført og vise mer styrke for et nytt kjøpesignal. De planetariske motstandstallene på onsdag for EURUSD er sannsynligvis innenfor noen få punkter på disse nøkkelnivåene: 0910 8211 0920, 0936, 0960 8211 1000 (strong), 1024, 1042 8211 1056, 1096 (strong). Planetenes støttetall for onsdag for EURUSD er sannsynligvis innenfor noen få punkter på disse nøkkelnivåene: 0870 (retest), 0844, 0820 8211 0780 (strong), 0756, 0730 (strong). (Jeg har forlatt 822018221 ut i begynnelsen av tallene for å gjøre det lettere. For eksempel er 1.1175 1175) (Jeg har tatt med rundt 350 piperier av SR nivåer fra høyeste til laveste). Disse støttetallene blir motstand og motstandstall blir støtte dersom de er ødelagte.) De sterkeste handelsoppsettene oppstår når prisen er på en av de daglige planetariske støtte - eller motstandsnivåene på en av de viktigste tidspunktene som er angitt i løpet av dagen. De viktigste nøkkeltider på onsdag for å se på omvendelser, (hvis prisen trender høyere eller lavere og når et planetarisk støtte eller motstandsnivå) eller brudd, (hvis prisen er i et handelsområde), er det vanligvis på eller innenfor noen få minutter av disse tider som er oppført nedenfor. Noen ganger er oppført som 8220strong8221 eller 8220very strong8221 når det gjelder planetenergi. En hvilken som helst nøkkel tid kan imidlertid utløse en betydelig reversering eller endring i trend når 8220pris og tid8221 kommer sammen om dagen. Alle tider som er oppført er i østtid. Today8217s key 8220astro-times8221 for trading er: 08:19, 08:32, 08:41 (strong), 09:05, 09:17, 09:34 (strong), 09:48 8211 09:54, 10:11 , 10:26, 10:48 8211 10:53, 11:09, 11:32 (strong), 11:50, 12:06 8211 12:10 PM. Daglige nøkkeltider er oppført for 8220power hours8221 for valutahandel fra 8:00 8211 12:00, østtid når både London og New York-børser er åpne samtidig. For disse nøkkeltider og flere ganger med sanntidsvarsler som er konvertert til tidssonen din, kan du også besøke, astrotimer, for en gratis to ukers prøveperiode. God handel med deg, T. S. Phillips Astro Advisory Services, Inc. AstroAdvisor Ansvarsfraskrivelse og Nondisclosure: Denne e-posten er konfidensiell og er ment utelukkende for bruk av den enkelte eller enheten som den er adressert til. Denne rapporten er kun til informasjonsformål. T. S. Phillips og Astro Advisory Services, Inc. gir ikke noe handelsråd. Tidligere prognose nøyaktighet er ikke en indikasjon på fremtidige prognose resultater eller trading fortjeneste. Denne rapporten inneholder informasjon og forretningshemmeligheter basert på undersøkelsen av T. S. Phillips. All informasjon du mottar, blir ikke reprodusert på noen måte overhodet eller overfor tredjepart. Formålet med denne rapporten er å informere og rapportere, ikke å villede. Det er kun til eget bruk. Derfor er du ansvarlig for dine egne aktiviteter på aksje-, forex - eller råvaremarkeder. En slik aktivitet er bare eget ansvar hvis du velger å være aktiv i markedene, og du skjønner at handel innebærer høy risiko. Opphavsrett 2015, T. S. Phillips, Astro Advisory Services, Inc. Jeg pleier vanligvis å analysere meg etter at markedet lukker hver dag, og din daglige rapport sendes vanligvis om ettermiddagen eller om kvelden klokken 08.00, Pacific Time. Hvis du i enkelte tilfeller ikke mottar rapporten din om kvelden, skal den alltid sendes til deg minst en time før åpningsklokken. Hvis du noen gang har noen spørsmål, kan du gjerne sende e-post eller ringe meg. Jeg anbefaler alltid å handel med markedene, ikke en prognose. Det er avgjørende at du har et teknisk system som definerer risikoen din per handel, inn - og utgangspunkter. Dine tekniske verktøy vil alltid bekrefte om en daglig bias er sannsynlig å være på målet. Bruk alltid stopptap og risiker bare en viss prosentandel av kapitalen per handel. Min prognose tjeneste vil gi deg en kraftig kanten, øke sannsynlighetene og prosentene av vinnende handler, og kan forbedre resultatene dine sterkt. Din del er å håndtere risikoen, bruk stopper, ta fortjeneste på mål, bruk bakstopp når en trend er etablert, og ha gode tekniske verktøy som bekrefter daglig bias, nøkkelhjelpedager og tidspunkter på dagen. Min daglige markedstimingstjeneste er for erfarne, profesjonelle handelsmenn som søker å øke sine handelsresultater sterkt og legger oddsen mer dramatisk i deres favør for en forandring. Jeg bruker en kombinasjon av mange forskjellige teknikker. Det jeg gjør er en kunst så mye som en vitenskap. Jeg har godt over et tiår med hardt arbeid, forskning og erfaring med å bruke disse planetary market timing teknikker. Teknisk sett er jeg alltid klar over utviklingen av markedet i flere tidsrammer, månedlig, ukentlig, daglig og 15 minutter. Jo større, langsommere tidsrammer bestemmer utviklingen for de lavere, raskere tidsrammer. Den raskeste tidsrammen jeg bruker for mine daglige prognoser, er 15 minutters strekdiagram. Jeg analyserer også planetariske transittene til 1. Handelskart for aksjeindeksene eller individuelle lager - eller varekort. Denne informasjonen er svært avslørende for å bestemme viktige vendepunkter. Den mest nøyaktige teknikken jeg bruker til timing, er basert på planetariske prisovertoner. Jeg konverterer planets lengdegrad til sin prisekvivalent og legger til prismultipler basert på aspekter eller vinkler dannet av planeter. Dette er en av de hemmelige metodene som W. D. Gann brukte. For eksempel, hvis solens lengde er 24 grader av Væren og det danner et sekstilt (60 graders) aspekt til planeten Saturn, er prisomregningen av Solen 24 60 (for 60 graders aspekt) 84. Hvis Du fortsetter å legge disse multiplene med 60, du får 864 for E-Mini. Min programvare gjør disse prisomregningene automatisk. Når prisen danner et riktig høyt eller lavt på planetarisk pris harmonisk på tidspunktet for planetarisk aspekt, forekommer reverseringer vanligvis. Vendingstidene og - timene i løpet av dagen er mest sannsynlig når planeter danner aspekter (vinkler) til hverandre eller når planeter skifter tegn eller treffer viktige grader av dyrekretsen. De daglige planetariske støtte - og motstandstallene jeg inkluderer er basert på de endrede daglige planetariske posisjonene og aspektene som dannes. De viktigste reverseringsdagene, den daglige planetariske støtten og motstandsnivåene, og nøkkeltider har høy sannsynlighet og bør kombineres med dine tekniske indikatorer for inn - og utgangspunkter. Nøkkeltidene eller planetprisnivåene når de nås, forårsaker vanligvis viktige vendepunkter i løpet av hver dag. De sterkeste handelsoppsettene oppstår når pris og tid kommer sammen. Dette er en av mine største funn for intradag timing brukt i min daglige e-mini s p markedet timing service. Når prisen er på en av mine beregnede planetariske støtte - eller motstandsnivåer på en av mine beregnede nøkkeltider, utløser dette ofte en betydelig reversering eller endring i trend i løpet av dagen. Hvis du får et kjøp eller salgssignal ved hjelp av en av dine tekniske indikatorer og dette skjer også på en av mine nøkkeltider eller av en daglig planetarisk støtte eller motstandsnivå, er det vanligvis den virkelige avtalen og en god handel mulighet også. Dette er hva som legger oddsen mer til din fordel enn å bruke bare tradisjonell teknisk analyse. Hei Ted, Bare en kort e-post for å fortelle deg at jeg er virkelig imponert over dine spådommer. Tider gitt var nesten alle 100 spot på Hvis jeg kan huske riktig, fra 28 ganger gitt, var det bare ONE som ikke hadde handel og en annen som gikk sidelengs innen 5 pips. Men så aller neste gang var det noe som skjer Jeg handler FX full tid, bor i Thailand. Jeg har funnet rapporten din til å være den beste jeg noensinne har lest. Bare les rapporten og fant den virkelig fantastisk. Du er mer nøyaktig enn jeg er, og vi er enige om alle vendepunkter bortsett fra en. Takk for din rapport. Jeg har funnet det å være det beste jeg noensinne har lest. Finansiell Astrologi Trading Bare les rapporten og fant den virkelig fantastisk. Du er mer nøyaktig enn jeg er, og vi er enige om alle vendepunkter bortsett fra en. Takk for din rapport. Jeg har funnet det å være det beste jeg noensinne har lest. Holde opp det gode arbeidet8230 Takk for din tjeneste. Når det gjelder arbeidet ditt, er det spot på. Holde opp det gode arbeidet. P. T. St. Laurent, Quebec Finansiell Astrologi Trading P. T. St. Laurent, Quebec Takk for din tjeneste. Når det gjelder arbeidet ditt, er det spot på. Holde opp det gode arbeidet. Jeg ser hver dag i forbauselse på nøyaktigheten8230 Jeg ser hver dag i forundring på nøyaktigheten av Teds daglige støtte og motstandsnivåer, de fleste ganger er de som magneter i markedene. Takket være Teds-tjenestene vet jeg at jeg vil oppfylle ambisjonen om å være en veldig vellykket fulltidshandler. Jeg ville aldri handle uten de daglige prisnivåene Ted gir. Takk Ted Financial Astrologi Trading Jeg ser hver dag i forundring på nøyaktigheten av Teds daglige støtte og motstandsnivåer, de fleste ganger er de som magneter i markedene. Takket være Teds-tjenestene vet jeg at jeg vil oppfylle ambisjonen om å være en veldig vellykket fulltidshandler. Jeg ville aldri handle uten de daglige prisnivåene Ted gir. Takk Ted Trade av dagen Hadde en fin handel i ettermiddag. Takk for din prognose nøyaktighet Vil dette bety i dag var den store reverseringsdagen og ikke i morgen, gjett jeg finner ut i torsdagsprognosen din. Opm Flagstaff, AZ J. E.R. Y. Seattle, WA Jeg var en tidligere Stock Broker i tre tiår, og nå en full tid trader. I 1991 trente Prudential meg for å bli handelsmann. Lederen av Financial Futures trading hos Prudential fortalte meg at jeg ville gå gjennom stadier av handel. Jeg har aldri møtt en person som Ted. Han har fortalt meg mange ganger når markedene vil vende seg til selve dagen og tiden. Som W. D. sier Gann at TIME er viktigere enn pris og volum. Jeg har nå blitt en fast troende på Teds TIMING service. I handel STRESS er noe vi må alle håndtere. Prof. Holmes sa at den mest stressende jobben var jobben til en handelsmann. Når vi kjenner TIME, markederne vil slå det, reduserer STRESSEN virkelig. Ja, jeg tror på Teds TIMING service og tenk hvis du gir den en prøve, kan det hjelpe din handel å være mindre STRESFUL og mer lønnsom. Takk for den vinnende trade8230 .. takk for alle disse oppdateringene denne uken. Du har nettopp hjulpet meg med å unngå kortsiktige tap og kjøpe til en lavere pris nær målet. Nå er jeg igjen i vinnende posisjon. opp 14 på en dag Ser frem til å motta ytterligere oppdateringer neste uke. T. K. Tapei, Taiwan D. G. Pacific Palisades, CA Jeg kan ikke fortelle deg hvor lett det er å fjerne støy og følelser når du handler basert på tid i motsetning til meningsløse prisfluktuasjoner. Så godt som tidssystemet er, den personlige transitt kartlegging er enda en kraftig nøkkel til trading suksess. Å vite nøyaktig når du skal være på markedet, og når du bør være ute basert på ditt personlige diagram, er Priceless Kudos på en god samtale Kudos på en god samtale ringe den høye og den lave basert på eminisene og bruke planetnivåene med slike presisjon. Med volatiliteten så lavt, for å ringe den nøyaktige datoen da den skulle komme tilbake, er ikke en enkel jobb, og det er virkelig et testament til dine ferdigheter og evner. G. S. New Canaan, CT J. B. Los Angeles, CA Jeg hadde nettopp tatt imot en ny jobb og måtte flytte raskt. Jeg ringte Ted for å planlegge best mulig tid til å liste huset vårt slik at vi kunne flytte så raskt som mulig. Innen to uker hadde vi to tilbud for vår housethe aksepterte en var over 50 penger ned Vi kunne ikke vært mer begeistret jeg virkelig føler at Ted ga oss det øyeblikket i tide da alle ting klikket på plass på en gang. Jeg vil anbefale Teds valget astrologi tjenester for noen viktige datescommitments i livet ditt. Hans kunnskap og kompetanse er overlegen. Opportunity knocks flytte til stedet som er angitt i min flytting analyse Utrolige ting skjer i mitt liv. Helt uventet, en mulighet åpnet for meg å flytte til Kansas City-området. Du nevnte at K. C. var et bra sted for meg med Jupiter på IC og min sønn og Mars i 5. trinnet Ascendant. Du nevnte at det var bra for mitt kunstneriske uttrykk, kjærlighet og flaks. men enda mer påpekte du at det ville være et godt sted for min skriving og publisering som jeg planlegger å starte opp igjen. Forex Trading: Hva handler Forex trading? Gradvis, et behov for å etablere visse standardmidler og når økonomien utvikler gull og sølv ble den aksepterte betalingsmåten. Alt dette senere utviklet til utenlandsk valuta og dette konseptet er også referert til som Forex. Hva mener vi med Forex trading Dette refererer til handel med valutaene i verden. Handel kan foregå direkte mellom kolleger over telefon eller på elektronisk nettverk. Hovedsentrene for Forex trading er Sydney, Tokyo, Frankfurt og New York. Så dette gjør det veldig klart at Forex-markedet er et 24-timers marked. Grunnen til hvorfor interessen oppstår i Forex trading skyldes den siste nedgangen i økonomien. Forex markedet er ganske spekulativ og interessant dermed millioner av investorer i dette markedet og de fleste av dem er vellykkede Forex handelsfolk også. Hvis du planlegger å bli en Forex-handelsmann selv, kan du ikke hoppe inn i dette yrket og begynne å lage millioner. Du vil trenge grunnleggende utdanning og mestre strategiene for å bli en vellykket Forex-aktør. Du trenger ikke bekymre deg siden hvis du surfer på internett, kan du samle mye informasjon om Forex trading og starte. Forex markedet er i utgangspunktet et desentralisert marked. I denne handel kan gjøres gjennom kommunikasjonsnettverk i stedet for å kreve en faktisk fysisk handelsgulv. Handelen foregår i utgangspunktet for 5 og en halv dag i uken og over en rekke tidszoner over hele verden. Her foregår samtidig kjøp og salg av valuta. Et uttrykk kalt kors brukes til å angi valutakombinasjonene. Noen av de mest omsatte valutaene er EURUSD, USDJPY, USDCHF og GBPUSD. Et annet begrep som du ville komme over er spotmarkedet. Dette er et veldig kjent uttrykk i Forex markedet, og dette er referert til som spotmarkedet siden handelshandlerne blir avgjort umiddelbart. Dette er ganske populært siden det har det største volumet av handelsmenn. I et valutamarked kan valutaene byttes til en pris som er forhåndsbestemt av markedet. Prisene er påvirket av en kombinasjon av faktorer. Derfor er det veldig vanskelig å estimere prisene i tidligere siden det er en svært sofistikert prosess. Hva du egentlig kan gjøre er å trene deg selv i dette feltet eller søke hjelp fra en megler eller trener slik at din kunnskap er forbedret og i det minste har du noen grunnlag for at du kan starte godt. Men hele prosessen vil kreve mye tålmodighet og litt mindre investering før du faktisk lærer om Forex markedet. Du vil finne mye informasjon om Forex markedet på internett. Noen kilder kan være gratis, mens andre kan kreve noe betaling. Real-Time etter klokkeslett Pre-Market News Flash Quote Sammendrag Sitat Interactive Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss.

Comments