I Am A Forex Millionær


Bekjennelse av en Forex Millionaire Dreamer. Andre del. Handelsstrategi. I min første artikkel viste jeg en viss beregning for å vise muligheten for å slå 1000 til en million dollar i 80 uker. For å bevise muligheten i virkeligheten, viser jeg min handelsstrategi for å lage 100pips per uke eller 20-30 pips per dag. Min handelsstrategi så enkelt gjør jeg på gjennomsnittlig 125 pips per uke. Men jeg multipliserer ikke min egenkapital for å nå en million dollar mark. Jeg beholder min handelsstrategi som min daglige handelspraksis for å lage minst 20 pips om dagen. MY HANDELSPRAKSIS OG STRATEGI I min virkelige konto. Jeg bruker 1. 20 som løftestang. Jeg handler en minilot på min standardkapital på 500 som er for min levekostnad. Jeg prøver å legge til minst 20 pips om dagen. Mandag tirsdag onsdag torsdag fredag ​​15-20pips 15-20pips 25-35pips 25-35pips 25-35pips Vanligvis mandag torsdag tirsdag etter min mening anses å være trend fortsettelsesdag eller trend reverseringsdag. Ta eksempel på de to siste mandag 8. august og 15. august. EURUSD og GBPUSD har fortsatt fredagstendens og tatt reversering eller retracement etterpå. Så jeg bruker metoden til å handle to timer etter USAs åpne økt i to handels timer for å fange mine 20 pips. Vanligvis fullfører jeg jobben min på mindre enn 2 timer. Onsdag torsdag og fredag ​​vil jeg handle i de første tre timene av euro åpning sesjon og første tre timer av oss åpning sesjon. Hver sesjon prøver jeg å fange 15pips minimum og hvis jeg nådde målet mitt, lukker jeg min terminal og jeg skal gjøre noe annet arbeid. Noen dager har svært viktige grunnleggende nyheter som. arbeidsløse krav. Ikke farm lønnslister. KPI. BNP og så videre. Renteavgjørelse OG pressemelding fra sentralbanken På ovennevnte dager handler jeg etter ny utgivelse. Etter at nyhetsvolatiliteten i prisbevegelsen er lett å skalpe for 20-30 pips innen en times tid. Før jeg begynner å handle, leser jeg minst to artikler om markedssentiment og valuta prognose på EURUSD og GBPUSD. Legg ned viktige økonomiske data som er planlagt å bli utgitt på den dagen. Jeg handler ikke 30 minutter før og etter veldig viktig datautgivelse. Jeg vil se nærmere på diagrammer av ukentlig, daglig og 4 timer, og merk ned tidligere og nåværende stearinlysinformasjon (høyt, lavt, åpent, nært). Og analyse diagrammønstre i daglig, 4 timer, 1 time, 15m, 5m. Sett ned på papiret som forventes flytte i dag og i hvilken grad markedet vil gå opp og ned. Denne praksisen gir meg god innsats om hvor nøyaktig min prediksjon er. Og også jeg vil legge merke til på papir at hva er effekten av data når det slippes hvor mange pips det flyttet prisen. Jeg følger lysformasjonen i i 1H. 15M og 5M etter viktig datautgivelse. Eksempel på at det kunne være et langstått eller ugudelig stearinlys med liten kropp kunne bli dannet. Dette er en indikasjon på reverseringstendens. På handelsdagen. Jeg følger bare en trend og jeg selger ikke på lavt og kjøper høyt, disse stillingene kan gi høyt tap på kort tid. Og gjør bare en handel om gangen og lukk noen posisjon før du lukker terminalen. Prøv å lukke posisjonen innen en time. Se etter lange tailed og små kroppsstearinlys for en kjøpsmulighet, og se på lang, ugudelig lite stearinlys for en salgsmulighet. Og også mønsteret av rund topp og bunn. Kegle toppen og bunnen er for rask og enkel profitt. Prisnivåhandel i både EURUSD og GBPUSD er den beste måten å få forsikret 20 30 pips daglig. For eksempel EURUSD ÅPNE PÅ PRIS 1.4ABC. Her er A. B og C nummer fra 0 til 9. Markedet kan flytte pluss eller minus 70pips fra åpent. Dette er en normal svingning hvis det er oksen. Nedsiden kan være begrenset til 50 pips og oppe kan være 100-120 pips. Hvis det er bjørn. Upside begrenset til 50 pips og ulemper med bevegelsen på 100-120. Men det er også mellomliggende trender i markedet. Men uansett er det flytte, prisnivåer på 50-60. 20-30 og 90-00 er bra for kjøp eller salgsposisjoner. Men posisjonen bør bli tatt sammen med trenden for å sikre fortjenesten. Her ser jeg lysemønsteret i EURUSD. Det er ingen prisavlesning tilgjengelig i diagrammet. Vennligst referer til 1H-diagrammet i forrige uke. A. A1. BULLISH REVERSAL lange tailed og små kroppsstearinlys. Denne typen stearinlys som ofte kalles HAMMER, vil vanligvis ikke være i perfekt hammerform. Men dette stearinlyset gir fortjeneste. Blåpære tegnet er dannelsen av tre soldater stearinlysformasjon for BULL. En sikker fortjenesteformasjon noen gang SECOND OR THIRD stearinlys er feil i en sidevei trend. B. B1. BEARISH REVERSAL Langt ugudelig lite kroppsstearinlys. Kropp kan være tyr eller bjørn, men lang wick er veldig viktig. LES PILET PUNKT er dannet av tre soldater stearinlysformasjon for BEAR. En sikker fortjenesteformasjon noen gang SECOND OR THIRD stearinlys er feil i en sidevei trend. C dette mønsteret er også et reverseringsskjema, men vi bør følge det med liten årsak. GUL MARKET - RUND TOPP OG BOTTOMPATTERN V Form i svart farge er reverseringsmønstre for god fortjeneste. Jeg er en forex millionær Få meg en forex millionær Forex Trading Vi Forex Trading nettsted Jeg er en forex millionær jeg er en forex millionær Få meg en forex millionær Forex Trading oss Forex Trading nettsted jeg er en forex millionær jeg er en forex millionær Få meg en forex millionær Forex Trading oss Forex Trading nettsted Jeg er en forex millionær jeg er en forex millionær Få jeg en forex millionær Forex Trading Us Forex Trading nettsted jeg er en forex millionær jeg er en forex millionær Få meg en forex millionær Forex Trading oss jeg er en forex millionær Få meg en forex millionær Forex Trading oss Forex Trading nettsted Jeg er en forex millionær jeg er en forex millionær Få jeg er en forex millionær Forex Trading oss Forex Trading nettsted jeg er en forex millionær jeg er en forex millionær Få meg en forex millionær Forex Trading oss Forex Trading nettsted jeg er en forex mil Lionaire Artical Jeg er en forex millionær Det er ganske mange online forex trading systemer som er annonsert for å kunne gi deg tusenvis av pips på en enkelt uke uten å miste. Det høres ut som en fantastisk avtale som du sikkert kunne bruke flere tusen dollar på. Det som ikke er kjent for deg er at det egentlig ikke er noen garanti for at det kan fungere for deg. Det er faktisk et enda bedre system som du kan bruke for helt gratis. Det er ditt eget system. Du kan ta deg tid til å utvikle ditt eget system basert på din egen handelsstil og preferanse uten ekstra kostnad for deg. Hvis det ikke virker, ville du ikke føle deg dårlig om noen investering du har gjort på et forex trading system som ikke gir deg resultater. Det er ikke vanskelig å utvikle ditt eget forex trading system. Du må bare følge reglene du har satt opp for at den skal fungere. Det er to ting du må merke seg om du vil utvikle et handelssystem som fungerer for deg. For det første er det at det skal kunne fortelle deg identifiserte trender så tidlig som mulig. Du bør være forsiktig skjønt, fordi det som synes å være starten på en trend, kan bare være en fluke. Den andre tingen å merke seg er at sysselen din. Hvis mine ferdigheter var gode nok, ville dette være min plan om å bli millionær på et år med kun 3k i kapital: opprett en vellykket PAMM-konto. Her er et skjermbilde av min favoritt investering (Alpari er megler). Denne kontoen har: 1,7 millioner USD investert hentet via folk som meg. Eieren av denne kontoen vil få rundt 30 av den positive balansen veksten han gjør. Denne kontoen vokser 10 i gjennomsnitt hver måned. Betydningen denne personen gir 1,7 millioner 10 30 51 000 USD i inntekt hver måned. Og på grunn av den fremragende ytelsen, vokser fondet med 10k om dagen. For å bli millionær med Forex trading trenger du to ting, ferdigheter og penger. La oss starte med dyktighet. Ferdighet bør ikke forveksles med å være en heldig dumme. I utgangspunktet er forex trading betting hvis markedet går opp eller ned. Derfor kan du slå mange gevinster ut av ren flaks. Så før du kan starte med neste skritt må du bevise at du kan få konsekvent vinner. Det handler ikke om pengene, men om strategien og risikostyringen. Dette er fasen jeg er inne akkurat nå, før folk vil stole på meg med pengene mine, jeg må vise dem at jeg er verdt pengene mine. Jeg anbefaler ressurser som for eksempel Free Stock Charts og Forex Charts Online. og lære Forex Trading med BabyPips å lære forex trading. Start handel på en demo konto, flytt til en reell konto med 1.000 i det, og vis meg at du kan få en 5 månedlig vekst over en periode på 6 måneder uten for mye inntekt. Handler om prosentandelene, ikke de absolutte tallene. Det neste trinnet er penger. Så jeg antar at du er i samme scenario som jeg er. Du har ikke en rik forretningspartner som er villig til å gi deg et par millioner å leke med. Så vi må crowdfund du midler fra ivrige risikable investorer som ønsker å tjene penger. For dette må du starte en PAMM-konto. Som du kan se på skjermbildet, trenger du en minimumsbalansebalanse på 3k. Etter tre måneder med vellykket handel kan du åpne din konto til offentlige midler. Hvis du er verdt dine ferdigheter, vil folk begynne å investere, og jo bedre returnerer du de mer pengene de legger inn. Lykke til, og don039t være en heldig dum 4.3k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Mange mennesker har i dag en drøm å bli millionær på grunn av medieannonsering og TV. Folk ser livet til kjendiser og millionærer, og de vil ha samme livsstil. Det mest populære spørsmålet: Kan jeg være en millionærhandel forex Ja, du kan være en millionærhandel forex, men det er ikke lett som du ser på internettannonsering og media. Hvis du starter lite si med bare 5000 og gjør 10 av kapitalen din hver måned etter 5 år, vil du faktisk være millionær. Hvis du lager bare 10 av kapitalen din hver måned, kan du være millionær. Du kan starte med 5K og i 5 år vil du bli millionær. Hvis du starter med 10K, kan du være på 4 år, og hvis du starter med 100K, blir du i 2 år. Med bare 10 per måned kan du oppfylle drømmen din. Tenk på det. I en hvilken som helst annen bransje kan du ikke starte med 5K og være millionær i noen år, men i forexmarkedet kan du. Hvis du liker å handle forex fordi du tror du kan være millionær over natten eller i en uke eller måned, vennligst avslutt NÅ fordi du vil miste alle pengene dine og kanskje også miste din t-skjorte. Meglere skjuler alltid denne virkeligheten og forteller historier om å fordoble pengene dine over natten. De foretrekker at du mister pengene dine til dem så snart som mulig, fordi hvis du følger den riktige veien i noen år, ser de ikke noe vesentlig fortjeneste fra deg. I løpet av flere år vil du være den som løfter den sanne fortjenesten Dette er selvfølgelig ikke i deres beste interesse fordi 90 av meglere er bare markeds beslutningstakere og ikke har noe forhold til markedet og bankene. De lager bare et virtuelt marked for deg og lar deg handle og de tjener penger når du taper. Og de taper når du tjener penger. For dem er deres interesse å få deg til å miste så snart som mulig, da prøver de å motivere deg til å legge til flere midler på kontoen din og miste pengene dine mer og mer. Hvis du virkelig vil være millionær i valutamarkedet, vær så snill å glemme å tjene penger enkelt. Du kan ikke gjøre en kald kontanter i forex markedet fordi det ikke eksisterer. Du vil trenge tid til å lære å handle forex utvikle en strategi med 60 sannsynlighet for å vinne eller mer lære penger ledelse og ta deg tid og begynne å handle bare på en demo konto. Vær tålmodig Handel i 3 måneder på en demo-konto. Hvis du kan få suksess på en demo-konto, kan du gå og åpne en ekte konto og starte ekte handel. Hvis du ikke kan ha suksess på en demo-konto, er det ikke noe riktig: kanskje din strategi, eller du respekterer ikke regler for pengestyring. Når du vet at feilen har rettet det, og deretter start på nytt på en demo-konto til du begynner å se en suksess. Ikke nøl med og bli med oss ​​nå Her finner du alt Forex-relatert forexdirectory. jimdo 2k Vis middot View Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Nick Falcone. Vellykket investor konsulent skrivebok om hvordan å anskaffe 1M om 5 år Ja, du kan bli millionær i nesten alle venture. De fleste millionærer er opprettet via Small Business, Real Estate, og Equity Investments Trading. Jeg vet at Forex har gjort mange millionærer, og har gått i konkurs enda mer. Enhver gang du har å gjøre med høy risiko høy belønning trading amp investeringer du vil ha noen heldige individer som hadde ferdigheter og noen flaks til å bli veldig velstående fra det. Alternativer, Futures, Forex handelsfolk etc er alle i denne klassen. Jeg vil imidlertid si at du har en mye høyere sjanse for å bli konkurs enn rik på disse leveraged ventures. De fleste investorer forplikter bare en liten prosentandel av deres tilgjengelige midler mot høy risiko trading strategier av denne grunn. Hvis de mister på handler, har de bare mistet 1 eller 2 av verdien av porteføljen, der hvis de gjør det bra, kan det fortsatt få stor innvirkning på deres totale beholdninger. Jeg forblir diversifisert i Business Investments, eiendomsmegling og aksjer med både kortsiktige inntekter og langsiktige nettoverdi strategier i hver. Jeg spekulerer med bare en svært liten prosentandel i enhver høy risiko venture være det i noen av de tre nevnte. Jeg har personlig kun gjort en håndfull valuta futures trading, og det var bare under svært spesifikke markedsforhold. Jeg foretrekker olje - og edelt metallhandel via leverede midler enn å gjøre valuta, og jeg tror det er best å holde med det du vet. Jeg konsulterer som min viktigste aktive småbedrift venture og den primære virksomheten vi gjør er aktiv beskyttelse tjenester for høy nettoverdige enkeltpersoner. Mange handelsinvesteringer i aksjer og noen handler også Forex. De som aktivt handler Forex, gjør det ikke bra på sine handler i gjennomsnitt. Jeg vil si rundt 20 fortjeneste veldig bra, mens en annen 20 har pause til rundt 10 avkastning og de andre 60 taper penger. Jeg blir ofte bedt om å dele min kortsiktige handelsstrategier, ettersom mine langsiktige investeringer er strengt drip039s w dollar-kostnad, og min dagshandel skjer for raskt for å kopiere. Så for å redusere samtaler og e-postmeldinger opprettet jeg en simulert handelskonto via investopedia website039s lagersimulator, og hver gang jeg foretar en handel, utfører jeg også eksakt handel i den simulerte kontoen, slik at klientene mine kan kopiere den. De mottar også bekreftelsesmeldingen for hver handel som er en flott funksjon for en lager simulator. Jeg er opp rundt 500 på årsbasisavkastningen for året, og har vært veldig opptatt med eiendomsmegling og har handlet mye mindre enn normalt. Mange tror at kortsiktige handelsresultater can039t være over 100 hvert år, men den gjennomsnittlige avkastningen I039ve produsert siden 1995 er 125 ROI. Min konto w trading historie kan ses på investopedia via e-postadressen min ferrari2020nfgmail Jeg er rangert rundt 150 av 17000, så jeg skjønner at resultatene mine ikke er typiske, men ikke umulige på noen måte. Jeg har heller ikke en 1m-konto, så kontanter tilgjengelige kontonumre er ikke riktige, men hele mitt lager handler både lenge og kort, og ETF og opsjonshandler er riktige i alle aspekter. Jeg vet at du spurte om Forex, opprinnelig, og jeg ønsket å presentere et komplett bilde om hvorfor jeg bare taler for å bruke en liten prosentandel av besparelser mot noen spekulative handelsstrategier. 1,5k Visninger middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon middot Svar forespurt av John Newtown It039s mulig mitt svar handler ikke om diskusjonen. men Har du gjettet at i tilfelle åpningen av profilen og valget av utveksling må du observere det som er viktigst, mener jeg å utøve ekspertisen til å håndtere, og til og med den pågående handelshandlingene. En meget dyktig kan produsere sine særegne indikatorer eller Selv handel automatiserer Uansett, alle disse basene på en grunnleggende ting som vi alle, uten unntak, må jobbe: På handelsplattformen kan du studere utsikten eller sjekke de mest populære plattformene alene. Jeg vil anbefale å bruke dem helt gratis og test her: 340 Visninger Middot Ikke for Reproduksjon Kayee Tong. Managing Partner at Cryptoexchange, Inc Du kan muligens tjene millioner i Forex med en liten sum penger ved å bruke høye beløp av innflytelse (50: 1 eller høyere). Du må også forutsi fremtiden. Det er ganske vanskelig. Don039t forvirrer flaks med dyktighet. Du kan lett miste store mengder med så høy innflytelse. Min venn er velbevandret i global handel og økonomi. Han spiller forexmarkedet og ser på skjermen i lange perioder med et stopp-tap. Han har gjort mye under Grexit-krisen ved å kvittere for euro og har også mistet mye fordi han slukket etter å ha sett på skjermen i lengre perioder. Akkurat nå er han tilbake der han startet. Husk at du har handelsavgifter i bud-ask-spredningen. 931 Visninger Middot Vis Oppmuntre middot Ikke for Reproduksjon middot Svar forespurt av John NewtownCan Du virkelig bli en millionær fra Forex Trading i: Forex Trading Sist oppdatert: 18 februar 2017 Det er noen spørsmål som alltid blir bedt om av nybegynnerhandlere ofte: Hvor mye penger kan jeg gjøre gjennom Forex trading hver måned Hvor mange handelsoppsett vil jeg ha hver dag Hvor mange pips kan jeg gjøre hver måned Kan jeg starte med en 100 konto vokse den til en million 8230 Blant alle de vanlige spørsmålene er det ett spørsmål som er Også spurt av noen nybegynnere handelsfolk oftere: Kan jeg bli millionær gjennom Forex Trading Du kan øke din formue og bli rikere gjennom Forex trading og bli millionær eller til og med en milliardær, men hvis du er blant de som vil slå en 500 eller selv en 5000 konto i millioner, så må jeg fortelle deg at du har det vanskelig. Jeg sier ikke at det er umulig fordi alt er mulig i denne verden. Men du må være tålmodig fordi den kan gjøres over natten, eller til og med om ett år. Du vil bli konfrontert med noen utfordringer for å finne en god megler som ikke snyder deg, er en av de største. Å tjene penger gjennom Forex trading konsekvent og kanskje bli millionær endelig, må du passere noen viktige stadier. Det er så mange jobber du kan følge og bli millionær. Det er ikke jobben som må gjøre deg til en millionær. Det er 8220you8221 som må følge jobben riktig for å bli millionær. For eksempel er det så mange millionær eiendomsmeglere og meglere i store byer som New York, Washington, London, Toronto, and8230. Det er imidlertid mange flere agenter som ikke engang kan dekke sine månedlige utgifter i de samme byene. De er alle i samme område, har tilgang til det samme markedet og kunder, styrt under samme jurisdiksjon, ved hjelp av samme reklamemedia og8230. Men hvordan kan noen av dem bli millionærer, og de fleste andre har ikke engang et salg hver måned. Uansett hva årsaken er, har det ingenting å gjøre med eiendomsvirksomheten selv, fordi det er det samme for alle agenter og meglere. Årsaken er i agenter og meglere oppførsel, liv og arbeid stil. Det er det samme med Forex trading. Det er mulig å bli millionær gjennom forex trading som det er mulig å bli millionær gjennom aksjehandel, programmering, markedsføring, import og eksport, konstruksjon, og8230. Det viktigste spørsmålet er 8220how8221 For å bli millionær Forex-handelsmann, må du først bli en god forexhandler som er i stand til å tjene penger konsekvent. Du må bli en 8220consistently profitable8221 Forex trader først. Når du oppnår dette, kan du vokse din konto (selv om det er en veldig liten konto), og få millioner av dollar etter en stund. Så for å bli millionærhandel, må du først fokusere på å bli en god handelsmann. Hvordan kan du bli en konsekvent lønnsom Forex Trader I motsetning til hva de fleste tror, ​​er det ikke mulig å begynne å tjene penger etter å ha lest Forex trading grunnleggende og en handelsstrategi. Det er noe veldig viktig at de fleste don8217t anser: For å lære å handle Forex, bli en konsekvent lønnsom handelsmann og forhåpentligvis en millionær, først må du ha en inntektskilde. Jeg mener at du må ha en inntekt som dekker dine utgifter og gir deg litt ledig tid til å sitte på datamaskinen og lære å handle med trygghet. Dessverre kan du tjene penger gjennom Forex trading og andre typer handel når du må tjene penger og du har økonomiske problemer. De fleste tror at de kan lære å tjene penger gjennom Forex trading innen kort tid, og deretter bli en full tid Forex trader som lager tusenvis eller millioner av dollar. Dette er ikke sant i det hele tatt. Jeg har forklart dette i flere detaljer her: Handelsstrategier fungerer ikke hvis du ikke velger riktig livsstrategi Det er så mange falske Forex millionærer historier over Internett. Vær forsiktig så du ikke blir lurt av dem. Ingen av disse millionærer eller milliardærer, som George Soros, har gjort sin formue gjennom full tid Forex eller aksjehandel. De er erfarne forretningsfolk som tjener mye penger gjennom flere inntektskilder de har. Deretter investerer de en del av sin formue i valuta-, lager-, eiendoms - og 8230-markeder for å øke sin formue. Slik har de blitt millionærer eller milliardærer. Ingen av dem har oppnådd dette gjennom full tid Forex eller aksjehandel. Derfor, hvis du liker å bli millionær, må du først ha en god inntektskilde som gir en rimelig mengde penger som ikke bare dekker dine utgifter, men også etterlater penger for dine handler og investeringer. Da kan du begynne å lære å handle. Du må fortsette å lære og øve til du blir en konsekvent lønnsom handelsmann. Det er to måter å gjøre det på. En måte som er vanskeligere og i de fleste tilfeller den umulige måten, er at du prøver å følge for mange handelsstrategier, roboter og tidsrammer, og du sitter ved datamaskinen i flere timer om dagen. Det er den harde måten som nesten ikke kan ta deg til reisemålet ditt. Den enklere og enklere måten er å lære Forex trading grunnleggende, og deretter en enkel og sterk handelsstrategi. Da må du demo handle din handelsstrategi for å mestre den. Når du lykkes med å tjene penger konsekvent i seks sammenhengende måneder, kan du åpne en liten levekonto og begynne å praktisere med den. Hvis du kan tjene penger konsekvent i 6 sammenhengende måneder med din livekonto, må du også tjene penger på din demo-konto. så alt du trenger å gjøre er at du fortsetter å handle med din levende konto for å vokse den. Men du vil bli møtt med et annet problem på dette stadiet som finner en god megler. Dessverre blir det vanskeligere hver dag å finne en pålitelig megler. Å finne en megler som gjør at du kan vokse en liten 5000 konto til en rimelig mengde penger, er ikke så lett, og det er en av utfordringene du vil bli møtt når du vil bli en millionær Forex-handler. Det er imidlertid en løsning på dette problemet. Du kan fortsette å tjene penger med inntektskilden din for å spare en rimelig sum penger for å åpne en bankkonto og begynne å handle med den. Trading via en bankkonto vil ha mye flere fordeler i forhold til handel via Forex meglere. Lær mer her: Det eneste problemet med handel via en bankkonto er at du må ha mye penger fordi bankene don8217t tilbyr noen innflytelse. Derfor, for å kunne handle via en bankkonto, må du allerede ha mye penger. Derfor har jeg lagt vekt på å ha en sterk inntektskilde tidligere i denne artikkelen. Du kan bli en millionær Forex-aktør uten god inntekt og sikkerhetskopiering. Å bytte en liten 5000 konto til en million dollar konto er mulig teoretisk, og du kan gjøre det sakte og sikkert når du blir en konsekvent lønnsom handelsmann, og du har nok tålmodighet. Men Forex meglere don8217t lar deg gjøre det i realiteten. På grunn av samme grunn har vi noen programmer for å hjelpe våre etterfølgere til å skape en god inntektskilde, mens de også lærer å handle Forex. Mens de lærer å bli en konsekvent lønnsom Forex-aktør, skaper de en god inntektskilde gjennom de andre systemene vi introduserer (lære mer her). Når de blir en konsekvent lønnsom Forex-aktør, har de nok penger til å åpne en profesjonell live Forex trading konto hos en bank for å handle profesjonelt og øke pengene de lager. Dette er hvordan de kan bli en millionær Forex trader, mens de også har noen andre gode inntektskilder for å støtte sine Forex og aksjehandel investeringer. Så svaret på dette spørsmålet om det er mulig å bli millionær gjennom Forex trading, er i fakta som jeg forklarte i detaljer. Vær forsiktig så du ikke blir lurt av svindel mentorer eller meglere som oppfordrer deg til å åpne små 100 eller 500 kontoer med høye leveranser som 500: 1 eller 2000: 1 som noen markedsmakere tilbyr disse dager, for å gjøre pengene dine til millioner innen kort tid. De er der for å tjene penger på tapene dine, for ikke å gjøre deg til en millionær. Vær forsiktig. Bli med våre 20 000 lojale følgere Få nå vår e-bok gratis Uansett om du tror du kan, eller du tror du ikke kan, har du rett. - Henry Ford 37 tanker om ldquo Kan du virkelig bli millionær fra Forex Trading rdquo Hei Chris Hva er dine tanker om NZDUSD daglig som en forming trade Jeg tror markedet er utmattet sterk pause av BB hvis nåværende stearinlys lukkes så sterk bullish dette ser en sterk lang inngang. Dette er min første dag i å lese diagrammene per strategien din, så det vil gjerne takke dine kommentarer. Takk LuckScout Velkommen til LuckScout. Mønsteret er ikke sterkt nok hittil. Let8217 ser hvordan dagens lys kommer til å lukke. Jeg tenkte på det samme som Adam om NZDUSD, men NZDUSD brøt bare månedlig støtte og har egentlig ikke flyttet seg ennå, så jeg er ikke sikker. Chris, om USDCAD, for den siste bearish oppsettet du scoret det 98. Det er en annen som dannes i det daglige diagrammet. Hei Adam amp Stanley, Både de siste oppsettene dere nevnte på Nzdusd og usdcad, er ikke sterke oppsett. Vil være farlig hvis vi går inn i Sanjeewa Kumara Hei Chris, dette er min første kommentar på luckscout. takk for gullverdierte articales. Jeg leser fortsatt på artikkelen din. Som 8220Adam8221 nevnt ovenfor hvor vi kan se lavere bollinger band breakouts på NZDUSD. selv 14022017 amp 15022017 lys er ikke i nok breakouts for sterk handel setup 8230. 17022017 stearinlys også litt sterk for bearish. Vennligst rett meg hvis i8217m er feil. Takk, denne artikkelen er en annen stor motivasjon for oss. Jeg vil gjerne spørre deg om NZDUSD, jeg tenker på månedlig tidsramme vi er på støttelinje, og på daglige 8211 fin bullish bullish opprør dannes med sterk LBB breakout, men vi må vente på lukket. Chris, jeg åpnet en kort posisjon på NZDUSD basert på DBB-systemet på den ukentlige tidsrammen. Nå dannes et hausseformet mønster i det daglige diagrammet. Jeg tror ikke at dette oppsettet er sterkt, hovedsakelig på grunn av candle8217s lange øvre skygge. Men hva betyr dette for min allerede åpne posisjon Skal jeg lukke det på grunn av tilstedeværelsen av det lange oppsettet (selv om det er svakt). I dag slo de fleste av mine åpne stillinger (basert på DBB) SL. Da jeg så tilbake så så jeg at i de fleste tilfeller var det et svakt (ikke BB-breakout eller svakt lys) oppsett dannet med de to siste lysene. Vennligst vurder dette som et generelt spørsmål. Jeg har ofte lest din strategi for å maksimere fortjenesten ved å åpne to stillinger. Bruker du et svakt oppsett som en indikasjon på at det er på tide å lukke den andre åpne posisjonen LuckScout De daglige lysestakeens øvre skygger forteller meg at Bears fortsatt har kontrollen. Så prisen kan gå lavere. Imidlertid er det å holde eller lukke posisjonen ditt eget valg og det du må bestemme om. Bruker du et svakt oppsett som en indikasjon på at det er på tide å lukke den andre åpne posisjonen Når stillingen har gjort gode resultater, ja. Men når trenden er sterk og den svake oppsettet bare er dannet som den første reverseringen, holder jeg posisjonen. Som andre har nevnt, ser USDCAD ut som en potensiell handel, men synes å ha 2 negative poeng. Lang hale på det andre stearinlyset som synes å være fordi det sitter fast på midtbåndet på 4-timers diagrammet. Det virker også som USDCAD har fortsatt litt damp bak den, med en konstant zigzag i en opptrengebevegelse. Så langt ser det ikke ut som en 100 gaugehandel. LuckScout Du har rett. Så langt USDCAD har ikke dannet 100 oppsett. Uptrend er fortsatt for sterk.

Comments